مرکز سرمایه گذاری و شتابدهی اکسل

شتابدهنده اکسل
  • ۰
  • ۰

چرا باید برای استارتاپ خود از شتابدهنده کمک بگیریم؟


1️⃣استفاده از تجربیات دیگران:

برای یاد گیری راهی بهتر از آزمون و شکست هم وجود دارد و آن استفاده از تجربه ی کسانی ایست که این مسیر را طی کرده اند و تخصص این کار را دارا میباشند.

در سال ۲۰۱۳ نظر سنجی توسط MicroMentor ( یک سازمان کسب و کار مربیگری خصوصی ) کسب و کار های منتوری در آمد خود را ۸۳ ٪ افزایش داده بودند در حال که برای کسانی که منتور نداشتند این رقم ۱۶ ٪ بود که این در طول یک دوره از سال بود .

در شتابدهنده تعداد زیادی از افراد حضور دارند که در تلاشند با در اختیار  قرار دادن تجربیات خود موجبات موفقیت شما را فراهم کنند.و علاوه بر تجربیات افراد موفق , تیم ها در شتابدهنده در کنار هم از موفقیت ها و شکست ها و تجربیات یکدیگر نیز می آموزند.


2️⃣آموزش:

بخش مهمی از وظایف شتابدهنده آموزش فشرده  مسایلی به تیم هاست که در کسب و کار خود به آن نیاز دارند و اگر بخواهند خود به تنهایی یاد بگیرند احتیاج به صرف انرژی و وقت زیاد دارد و حتی میتوان گفت تشخیص مسایل ضروری از غیر ضروری میتواند چالشی باشد.

بخش مهمی از موفقیت یک استارتاپ را مباحث کسب و کار مثل استراتژی ورود به بازار، شناخت مشتری، سنجش بازار، اعتبارسنجی ایده و جریان درآمدی تشکیل می‌دهد که اغلب به علت فنی بودن بنیان گذاران به این بخش توجه ویژه ای نمی‌شود و بخش کسب و کار یک استارتاپ معمولا از ضعف فاحشی برخوردار است. یک شتابدهنده خوب می‌تواند با توجه به امکانات و ارزش های متفاوتی این بخش از ضعف یک استارتاپ را پوشش دهد.



3️⃣ فشردگی برنامه به شرکت های نوپا اجازه می دهد که واقعا ایده خود را تهیه کنند:

هرکدام از ما تجربه کرده ایم که تصمیم به انجام کاری میگیریم ولی در حین عمل به هر دلیل سست شده و رها میکنیم و حتی اگر رها هم نکنیم با جدیت قبل در زمان مناسب انجام ندهیم. شتابدهنده با حضور و حمایت خود مانع از این اتفاق میشود.


4️⃣استفاده از حمایت شتابدهنده در برقراری ارتباط با مراکز دیگر: ارتباطات و شبکه گسترده از دیگر نیاز های استارتاپ ها در مراحل اولیه است که این نیاز به خوبی توسط یک شتابدهنده می‌تواند تامین شود.


5️⃣فضای کاری مناسب و شاد:

 فضای کاری اشتراکی از دیگر امکانات در طول دوره شتابدهی است، استارتاپ ها می‌توانند از محیط کاری مناسب که منجر به افزایش خلاقیت و بهره‌وری می‌شود استفاده کنند و در این محیط در کنار سایر تیم ها چالش های متفاوت و مهمی را تجربه کنند و از ریسک های متفاوت کسب و کار مطلع شوند.


6️⃣ سرمایه اولیه برای بقا و رشد و استارتاپ :سرمایه اولیه یکی از نیازات مهم استارتاپ است که توسط شتابدهنده به خوبی براورده خواهد شد.


Www.axellisfahan.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی