مرکز سرمایه گذاری و شتابدهی اکسل

شتابدهنده اکسل
  • ۰
  • ۰

🚀چرا  اکسل؟؟؟🚀


1️⃣ کسل تنها شتابدهنده کشوری است که دارای شعبات در شهر های کشور است که موجب فراهم آمدن  شبکه ای بسیار گسترده از مربیان, سرمایه گذاران و ارتباطات در سطح کشور شده است و با حضور در اکسل میتوان از این فرصت ارتباطی ویژه برخوردار گشت.


2️⃣ سرمایه گذار اصلی اکسل شرکت همراه وس است که با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و همچنین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به راه اندازی شتاب‌دهنده های استانی اکسل کرده است.برخورداری از حمایت هر کدام از این مراکز امتیاز ویژه ای برای یک استارتاپ محسوب میشود.


3️⃣ یکی از نقاط قوت و متمایز شتابدهنده ی اکسل, حمایت شهرک علمی تحقیقاتی است بدین معنا که با حضور در اکسل از مزایای شهرک و شتابدهنده یکجا میتوان استفاده نمود. 


4️⃣ فضای کاری مشترک موجود در اکسل  مطابق با استانداردهای روز دنیا میباشد و با ایجاد محیطی شاد و فعال ,انگیزه و پشتکار تیم ها را برای رسیدن به هدف قوت خواهد بخشید.


5️⃣ انتخاب تیم / ایده ها برای حضور در شتابدهنده ی اکسل توسط داوری تخصصی و به صورت رقابتی صورت میپذیرد که پذیرفته شدن در این مرکز میتواند تاییدی بر قابلیت رشد عملی تیم /ایده و ریسک معقول آن باشد.

Axellisfahan.ir

https://t.me/Axellisfahan


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی